Saturday, July 11, 2009

Durian Oh Durian



Balik dari gi umah orang kawin tadi, aku gi umah Pak busu aku..Saje je nk tanya ada durian ke tak..sekali pak busu aku kata memang ada...tanpa berlengah lagi aku pun dengan tak malunya terus parking kereta dan terus kebelakang umah pak Busu untuk menikmati durian peninggalan arwah atok aku..

Wife aku pun ikut sama..mula-mula kata tak nak, pas tu habis jugak 2 biji..Durian atok aku ni, pokok nya dh tua sangat dah..kadang-kadang buah nya jadi, kadang-kadang tak jadi..tengok mood agaknya..

Dh lama gak aku tak pegi belakang umah atok aku ni..selain ada durian, aku tengok rambutan, manggis dan rambai pun ada gak..kalau sepupu-sepupu aku yang lain ada, mesti meriah acara amik buah ni..teringat pulak zaman kecik-kecik dulu....

No comments:

Post a Comment